Wij laten u graag profiteren van scherpe prijzen. Om deze reden hebben wij ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier naar u te versturen. Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag- en verpakkingskosten. Ook zorgt dit ervoor dat wij de verzendkosten, ongeachte de bestelhoeveelheid, voor eigen rekening kunnen nemen. De keuze om direct vanuit de leverancier te versturen kan een iets langere levertijd met zich mee brengen dan u wellicht gewend bent.
Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier versturen hebben wij een gemiddelde levertijd van 7-14 werkdagen.
De huidige coronacrisis heeft helaas ook invloed op deze levertijd, waardoor uw bestelling wat vertraging kan opleveren. Wij hopen op uw begrip! Heeft u na 18 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Klik dan hier om contact met ons op te nemen.
* Controleer altijd of het verzendadres klopt. Bij incorrecte informatie zijn wij genoodzaakt u te benaderen en kan uw bestelling derhalve vertraging opleveren.
Bestelling niet Compleet?
Wij werken wereldwijd met verschillende leveranciers samen. Het kan daarom voorkomen dat producten vanuit verschillende leveranciers worden verzonden en u uw producten afzonderlijk van elkaar ontvangt.
Altijd GRATIS verzending
Wij nemen de verzendkosten van iedere bestelling voor eigen rekening. Al onze producten worden 100% GRATIS* bij u thuis afgeleverd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
* Met uitzondering van GRATIS artikelen
Volg uw bestelling
Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst kunt u na een paar dagen uw pakket eenvoudig volgen.
Klik hierom uw bestelling te volgen >>
Vragen over uw bestelling?
Heeft u vragen over uw bestelling? De kans is heel groot dat u niet de eerste bent met deze vraag. Kijk daarom eerst tussen onderstaande veelgestelde vragen.
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Wilt u de status van uw bestelling checken? Lees dan ons retourbeleid.
Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via de mail, ons team helpt u graag verder!
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten
afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit uw bestelling ontbreken ontvangt u deze doorgaans na 2-3 dagen. Dus wees gerust, uw bestelling komt er aan! Onze excuses voor het ongemak.
Hoe zit het met de verzendkosten?
Ecomstore vind dat de klant nooit hoeft te betalen voor de verzendkosten. Daarom nemen wij de verzendkosten ten alle tijden voor onze eigen rekening en kunt u zoveel bestellen als u wilt zonder onverwachtse extra kosten op de bestelpagina.
Indien u niet tevreden bent met uw bestelling heeft u altijd het recht deze te retourneren.
Retourneren
Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur het ingevulde retourformulier samen met de factuur mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Terugbetalingen
Zodra het product in ons magazijn is ontvangen zal het product zo snel mogelijk geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je bankrekening teruggestort worden.
Te laat of missende terugbetalingen
Als u nog geen teruggave heeft ontvangen, controleert u eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem je contact met onze klantenservice.
Verzending
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.
Verplichtingen om de retournering in behandeling te nemen
- Producten als ondergoed, lingerie, panty's, haar creme producten etc vallen niet onder het retourbeleid van Ecomstore i.v.m. hygiëne. Deze producten kunnen dan ook niet geretourneerd worden en zullen niet in behandeling worden genomen.
Voorzie de retournering van een track en trace code (eigen kosten)
Email op de dag van verzending een foto van de track en trace code
- Het retourformulier dient uitgeprint in het pakket te zitten
- Het product dient in ongebruikte staat opgestuurd te worden
- Het product dient in originele verpakking aangeleverd te worden
- Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de klant is toegebracht, het opsturen van een beschadigd product door eigen toedoen wordt dan ook niet in behandeling genomen
Als er niet wordt voldaan aan de bovenstaande eisen zal de retournering niet in behandeling worden genomen